Se hvor og hvornår i

Download plakat om
sidste Åbent Hus
HER

Søndage med folk og musik (kl. 14-17)
Alle musikelskere inviteres til en hyggelig søndag eftermiddag med en blandet buket af musik og sang mv.

Det foregår forskellige steder, i forsamlingshuse, kulturhuse mv., fortrinsvis i Himmerland. (Se i KALENDEREN, hvor og hvornår). Nogle fremfører egne kompositioner, andre spiller kendte sange. Publikum synger med eller lytter fornøjet til den levende, spontane musik. Elever fra Himmerlands Folkemusikskole kan akkompagnere, når det passer.

Gennem hele eftermiddagen er Klaus Pindstrup, Stefan Groot og Klaus Thrane de musikalske tovholdere, der sammensætter et forløb ud fra hvem der er til stede som publikum og musikere. Det uforudsigelige element gør disse eftermiddage intense og spændende.

Der kan købes diverse drikkevarer.

NB! Entré 50 kr. (undtagen de der deltager med et instrument)

Tlf.: 98569214 ***** kg.ravnk@gmail.com ***** kasserer@folkemusikskole.dk ***** hgbrev@gmail.com (webmaster)
Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk