Irsk musik (ikke i gang pt.)
På dette hold vil vi spille irsk folkemusik som f.eks. jigs, reels mv. Hvis du er vild med irsk musik og er nogenlunde fortrolig med dit instrument, så kom og vær med. Vi spiller både efter gehør, noder og becifringer. Alle instrumenter kan være med. Der vil også være mulighed for at synge nogle irske sange, gerne i flerstemmige arrangementer.

Holdet vil have 24 lektioner i alt. Det vil variere om holdet har 2 eller 3 lektioner pr. gang.

Lærerne vil skiftes til at afvikle undervisningen, og nogle få gange vil der være mere end én lærer tilstede.

Da 2 af lærerne spiller i det irske folk orkester Tradish, vil en del af melodierne blive hentet fra gruppens repertoire.

Holdet arbejder henimod at kunne optræde ved ét af folkemusikskolens Åbent Hus-arrangementer.

Tid:
Lærere:

Tlf.: 98569214 ***** kg.ravnk@gmail.com ***** kasserer@folkemusikskole.dk ***** hgbrev@gmail.com (webmaster)
Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk